Sport och musik, kan det bli bättre

Kollade statistiken på besökare här på bloggen, av någon konstig anledning är det toppar under vardagar och nästan inga besökare på helgen, det verkar som jag inte är den enda som slösurfar en del på jobbet.

Spenderade lördagkvällen på Inkonst och klubben the Rumble som hade förmånen att bland annat bjuda på A-trak och Craze, det ångrar jag inte en sekund.

Tidigare på dagen gick jag och såg en träningsmatch med MFF mot Köge, trots att motståndet var betydligt mycket bättre än Stadslaget var det mesta bättre, denna matchen kanske kändes mer på allvar. Det som oroade lite var hur lätt det var att få Toivonen ur balans, Köges mittfältare gick rätt hårt åt honom så det var verkligen bara glimtvis man fick se vad han kan göra om ett lag från danska andradivisionen kan störa honom så blir det ingen svår match för till exempel IFK Göteborgs tråkmittfält att radera honom helt.

Annars var det riktigt intense matcher i spanska ligan, Valencia gav Barcelona vad de förtjänade "världens bästa" slog visserligen in en frispark men då var det försent. Kan inte hjälpa att jag njuter när Barcelona förlorar, mer osympatiskt och övervärderat lag får man leta efter. Detta följdes av Sevilla mot Atletico också en trevlig match där rätt lag vann, Sevilla ser faktiskt riktigt starka ut med Kanoute och Dani Alves i form om bara Alves hade kunnat sluta filma. 

Förutom allt detta roliga hann jag med 15 avsnitt Heroes, det kan bli intense att följa de tre sista avsnitten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0