Långhelgsplaner

Firade Karls födelsedag igår, det var fantastiskt trevligt, åt fin thai i trevligt sällskap och för att runda av den nära obehagliga mättnadskänslan med ett par tunga mörka öl, det borde man göra oftare.Rundade av hemma men en white russian precis som jag gjort alla andra kvällar denna veckan, man blir ju så fint mjuk i kroppen. Ikväll fortsätter firandet med en antagligen lite mer alkoholstinn tillställning, det är också nice tänkte bli rejält dursk på lördagen för första gången på rätt länge.

Lyssnar på Gram Parsons GP/Grievious Angel som jag omedvetet har snott från Håke, hittade den i min övrigtpåse med demos, promos och annan musik som inte kommer fram så ofta, du får tillbaka den när möjlighet ges Håke. Iallafall är det en trevlig liten countryplatta som alla borde lyssna på. När jag letade igenom den förut nämnda övrigtpåsen hittade jag en annan gammal favorit, det gamla svenska acidjazz bandet Newtones singel "Wish i sang like Marvin Gaye", fin på ett helt annat sätt och snodd på ännu ett annat sätt men det finns ju bara en person som kan avslöja den stölden så jag tror jag går säker.

Sakta laddar man ju lite för Superbowl på söndag, gatans rykte säger ju att det vankas en hel del friterat och blaskig amerikansk öl framemot tolvsnåret då spektaklet sätter igång. En dietist skulle säkert mörda mig för att överhuvudtaget tänka tanken på en sån ide men det bryr jag mig ju bevisligen inte så mycket om. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0