Extravaganza

Nu har jag slutat sura och slutat vara så trött efter superbowlnatten som ju var en trevlig upplevelse med gott om friterat och som tur var Benjamin som kunde förklara reglerna för oss oförstående europeer. En lustig detalj var att kommentatorerna trodde att det var i miljard människor som följde spektaklet medan svenska medier rapporterade 300 miljoner vilket jag håller för mer sannolikt, men det är klart det kan ju mycket väl vara en sjättedel av jordens kroppsmassa som kollade. Min tilltro till Bears gjorde att jag drog in ett par tjugor trots att de förlorade matchen, det är ju aldrig fel.

Är fortfarande lite sliten efter helgens alkoholextravaganza men det känns ändå som om det var värt det. Fredagens födelsedagsfirande var jättetrevligt vilket bäddade för en lugn och trevlig middag på lördagen men det slutade ju med ett starkspritsrace utan dess like så tji fickk jag. 

Det är lite märkligt att det ska kännas som om man blir straffad för att ha roligt när man allt som oftast vaknar lätt illamående, väldigt törstig och med en lätt huvudvärk men det är väl så det ska vara. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0