En onsdag

Jag lider kanske inte så mycket, men det är iallafall inte ball att vara singel på alla hjärtans dag.

Jag tror jag har beskrivit situationen innan men måste återigen beklaga mig över att jag är en del av festgruppen för årets avdelningsfest, jag är inte road alls, snarare tvärtom. 

Läste i tidningen om en gammal klasskamrat från låg- och mellanstadietiden, företaget han var med och grundade har blivit årets företag i Skåne (http://sydsvenskan.se/ekonomi/article217567.ece). Jag var alltid lite förundrad över hans, och andras givetvis, stora intresse för datorer och förstod nog inte riktigt vart det skulle leda. Men som ni ser gick det rätt bra till slut och jag ställer mig frågan varför inte jag har haft ett intresse som man kan profitera på och kombinera nytta med nöje. 


Kommentarer
Postat av: Anna

Alltså.. rätta mig om jag har fel.. men har inte du typ gått en utbildning som ska leda till att du jobbar med ditt intresse? Och jobbar du inte i dagsläget delvis med ditt intresse my lovely?

2007-02-15 @ 18:48:46
URL: http://annat.bloggagratis.se
Postat av: Himself

Du har så rätt så rätt så, men det gällde ju inte det där med att jobba och försörja sig, det handlade om att profitera. Kanske lite slarvigt uttryckt men andemeningen var att tjäna fett med flis vilket jag inte ens är i närheten av nu.

2007-02-16 @ 08:41:35
Postat av: Anna

Jag tycker att vi gifter oss rikt istället.. det verkar lättare.. ;)

2007-02-16 @ 10:16:38
URL: http://annat.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0