Bara roligheter

De senaste dagarna har jag hunnit med mest roliga aktiviteter, det jag kanske är mest stolt över är vår andraplats på pickwicks pubquiz, vi har aldrig ens varit nära att komma på topp tre innan och nu tog Påse en finfin andraplats.

Releasefest på Bodoni då, det var trevligt med en massa folk man kände och som på märkliga sätt kände varandra. Jag har bara så svårt att bedöma hur pass bra kvällens huvudattraktion Achordion egentligen är, jag tycker att de är bra, inget snack, men hur pass bra är frågan. Misstänker att jag inte är helt objektiv eftersom ändå lyssnat en del på låtarna innan, jaja vi får se det är ju inte upp till mig ifall det funkar eller ej.

Bankrådgivning igår, känns ungefär lika ball som pensionsrådgivning. Märk väl, jag är inte redo att snacka pension.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0