Jag borde inte

Det finns många saker jag inte borde göra, den enklaste är nog att inte ägna en hel helg åt att inmundiga alkohol, men det blir ju som bekant inte alltid riktigt som man har tänkt sig. Gårdagen var nära en pina då kroppen vänligt men bestämt talade om för mig att helgens äventyr kanske inte var en så bra ide som det verkade. Synd eftersom det var en massa trevliga aktiviteter på gång men jag hann med lite strandhäng, lite poker så det känns som om det var en väl utnyttjad söndag.

Ingen skräll att det belv ett par timmar på Debaser i helgen men det var trevligt så det var nog värt det.

Jag måste ha fått något om bakfoten eftersom det är alldeles för lugnt på jobbet, jag anar att det bara kommer att smälla till vad det lider.

Jag gillar ju fotboll, trots att jag försökt inbilla mig själv att jag inte har något favoritlag så är det egentligen Liverpool, ett trevligt lag. Tyvärr så kommer de också falla offer för min israelbojkott nu när de köpt en isrealisk spelare, det känns ju inte riktigt rätt att byta favoritlag men vad gör man inte, det är ju alltid ett alternativ att sslå över till Tottenham så jag sätter en lite men välplacerad nagel i ögat på Anners som är det största Arsenalfanet jag vet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska du inse att Tottenham är det största judelaget av dem alla? Israeliska militärpampar pumpar in pengar där, hur skulle annars ett så mediokert lag kunna värva så bra?

2007-08-06 @ 18:48:47
Postat av: Anonym

Du har fortfarande inte lyckats hålla isär nation och religion, min bojkott gäller nationen Israel och inget annat.

2007-08-07 @ 10:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0