Upp och ner

image14
Precis det jag hoppades skulle hända när jag köpte min iPod har hänt, jag har återupptäckt skivor jag nästan glömt bort. Plantlifes "the return of jack splash" var jättetrevlig när jag lyssnade på den först men jag tröttnade rätt snabbt men nu är den tillbaka och bättre än någonsin.

Jag har inte glömt amos, posten fick sig en påminnelse häromdagen, de ska fan inte tro att de kan komma undan!!!!!

Har precis postat en bunke brev med budskapet tack, men nej tack du får inte vara med, vilket i förlängningen innebär att det kommer ringa 30 personer och känna sig orättvist behandlade och idiotförklara mig. Är det inte ett underbart jobb man har.

image15Hittade min framtida sko när jag surfade runt på sneakersnstuff igår, gick lös på en tröja och en hood så jag kände att jag får spara skorna till nästa månad om nu inte min bil kommer kosta mig alltför mycket. Innan på dagen var jag inne i butiken här i stan och fick killen i butiken att gå igång, jag tyckte jag hade mycket skor med 15 par men han bräckte mig lätt med 60 par som han dessutom hade gjort en display för hemma. Jag ska bara skaffa mig ett bättre jobb sen ska jag komma ikapp. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0