Most wanted

Ok, jag har själv bäddat för det här men mitt jobb innebär för tillfället att säga nej till en massa människor. Jag har ett visst antal platser att hyra ut, eftersom mitt klientel förra året var väldigt missnöjt med den situationen som var då har jag fått igenom en förändring vilket gör att det finns dramatiskt mindre antal platser än förra året. Alltså har jag skickat ut ett brev till ca 40 försäljare som fått ett tack men nej tack, vilket har lett till följande:
- Jag har blivit beskylld för att vara rasist
- Jag har blivit beskylld för att vara idiot
- Jag har blivit beskylld för att vara inkompetent
- Jag har blivit informerad om att min företrädare var mycket bättre än mig

Till saken hör att de i sak har rätt, jag har rätt risiga argument till att de inte får plats, samtidigt har varken jag eller mina kollegor någonsin garanterat någon en plats bara för att de hade en plats förra året. Det är inte så  ball att ha mitt jobb just nu men hoppas att det går över när de flesta har fått gnälla lite synd att det går ut över mig bara.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0