lite fel

Mårten uppmärksammade mig på en detalj i mitt senaste blogginlägg angående mina eventuella åsikter, att mina kunder tror att jag är rasist och att de i sak har rätt är inte korrekt, det jag menade var att jag emellanåt kan ha svaga argument gentemot deras sak.

Det är bättre iallafall, de var de störigaste som hörde av sig i måndags nu börjar det lugna ner sig och bli lite mer sakliga diskussioner. Men i måndags var det fan inte bra, jag käände ett obehag mot att gå till jobbet på tisdagen.

Påse övertygar igen med att klocka in på ännu en hedervärd andraplats på Pickwicks pubquiz, extra roligt var det att vara bättre än laget bredvid som var dubbelt så många lagmedlemmar som oss. Innan dess hann jag med min tredje match för Tullstorp i Korpen, ingen vinst denna gången heller men ett oavgjort iallfall. Som vanligt var min insats något ojämn, men ett par fina räddningar hann man med. Roligast var när en kille i motståndarlaget trodde han kunde tackla bort mig, det var inte aktuellt vilket han märkte med all önskvärd tydlighet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0