Karl Nilsson

Som ni vet försöker jag ta tillvara allas intressen. Idag ringde min gode vän Kalle och ondgjorde sig över att han fick scrolla ner jättelångt för att hitta något omnämnande så här kommer litegrann om Kalle.

När jag googlade på Karl Nilsson fick jag mest upp helt irrelevanta bilder därför slängde jag in en bild som också är helt irrelevant men jag ser rätt fräck ut, eller hur, värt att nämnas att killen som står bredvid mig INTE är Kalle utan någon helt annan. Jag gillar Kalle, han uppskattar många av de saker jag gillar exempelvis dricka alkoholhaltiga drycker i goda vänners lag, äta god mat och hänga i största allmänhet. Han bjuder gärna på sig själv och ställer upp i nästan alla väder också detta är saker jag gillar skarpt.

Jag lärde känna Kalle någon gång på högstadiet då han dök upp som ett wildcard på en tillställning och på den vägen är det helt enkelt. Som det ibland blir glider man ifrån varandra som när jag exilstuderade i Hultsfred och var ute på andra äventyr i världen men det som är så fantastiskt trevligt är att det inte spelar så stor roll för han har alltid funnits där när man har kommit tillbaka som det var fast ändå inte.

Om det inte varit för Kalle hade jag aldrig fått uppleva många saker som exempelvis att åka longboard i ett parkeringsgarage eller lösa allvarliga problem med TT's personal vilket är saker som har förgyllt mitt liv. 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0