Eftermiddagsaktivitet

Iallafall kvällens aktiviteter överskuggas av att jag ska flytta åt en arbetskamrat imorgon, då är det ju lätt hänt att man får en tråkig kväll. Så är dock inte fallet än så länge, på väg från jobbet fick jag ett fantastiskt erbjudande från Mårten nämligen at dricka ett par Hof på hans balkong. Sagt och gjort så jag har avnjutit ett par öl, en White russian och ett par gin och tonic i solen på balkongen tillsammans med underbar fredagsmusik.

Vi inledde med Moneybrother ett tag vidare till ett Metersparti (ojojoj), The Solution, via en nostalgisk session med Satanic Surfers på omvägar till Silverbullit på den tiden de hette Silverbullet för att avsluta med Hipwhips precis innan jag rundade av och gick hem. Detta är givetvis bara axplock av en hel buffé av fantastisk musik som vi har avnjutit en solig eftermiddag i gott sällskap, för dagen den bästa aktiviteten jag kan tänka mig. Som grädde på moset har jag skaffat mig en klädsam fredagssalongsberusning som jag med lätthet kan skaka av mig tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0