Som det kan utveckla sig

Jag funderar ofta på varför det känns som om jag aldrig gör något vettigt av min fritid. Problemet är att när jag tänker efter så gör jag det ändå, jag är ju knappt hemma och när jag är det så är det oftast i sällskap med någon annan. När jag igår kväll satt hemma och kollade på tv, givetvis i sällskap med en bekantskap, kom jag på att jag egentligen är fulltecknad till måndag och ändå gnäller jag på att jag aldrig gör nåt? Jag förstår inte, är det att det jag gör inte är tillräckligt spännande eller har för dåligt fokus? Ja jag vet inte men jag borde iallafall slut gnälla.

Ikväll ska jag gå på en invigning som jag egentligen inte vet varför jag går på , men det blir säkert trevligt. Förhoppningen ligger på en del gratis mat och dryck och kanske framförallt trevligt sällskap det känns ju ändå ok.

Det söker mig fortfarande att jag inte får rätt på bloggen så den visar min lastfm playlist på förstasidan, en oerhört viktig detalj som jag måste fixa på nåt sätt.

Kommentarer
Postat av: Anna

*tss* Vaddå inte vet varför du ska gå på? VI var ju där! =)

2006-11-30 @ 18:14:19
URL: http://annat.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0