Även jag

I min stund av skadeglädje häromdagen glömde jag bort att även jag blivit lurad av samma artist ett antal gånger. Jag har, utan att lyckats, försökt se Wiley inte mindre än 6 gånger, inte bara jag har blivit smått besviken. Senaste gången han ställde in här i Malmö uttalade sig arrangören i den lokala pressen och sa att nu efter fjärde försöket utan att Wiley dykt upp så hade han nog gett upp, jag förstår honom. 

Det slumpade sig som så att Helt Offs I Huset hamnade i min iTunes igår kväll, det är en fantastisk skiva med en fantastisk orkester, deras konsert på Swea reggeafestival i somras var en av de bästa i den genren jag sett någonsin. Jag gillar ju att svensk reggae faktisk finns nuförtiden men om jag ska vara helt ärlig håller den en riktigt tveksam kvalité, det är inte många som hålller måttet, det är kanske därför det är så uppfriskande att se något med riktigt hög klass.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0