Äntligen!

Igår gjorde jag någonting jag tänkt göra ett tag nämligen byta ut alla mina strumpor i ett svep. Jag köpte sexton par strumpor och gick sen hem och slängde nästan alla mina gamla. Värt att veta var att min strumpgarderob var i sorgligt skick innan detta, flera par kan ha varit med sen kung Orres tid så det var verkligen på tiden. 

Lite senare på kvällen när Egon och Agge kom över på en bit mat berättade jag stolt om mitt tilltag och förväntade mig egentligen spott och spe men ack så fel man kan ha, båda tyckte att det var en fantastisk ide och började direkt planera att följa mitt exempel. 

Jag tycker synd om mina kamrater som gillar Babyshambles. Skickade ett sms till håke vid halv åtta snåret efter att jag sett att de ställt in (text-tv är kanske den bästa informationskanalen) och beklagade sorgen, inte alls oväntat satt han och drack. Undrar hur många det är som pallar en vända till med nytt datum, jag hade nog gett upp efter två gånger men vi får väl se.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0