Så besviken man kan bli

Jag hade ju bestämt att Håkan hade hittat årets julklapp till mig men sen så faller han igenom och håller inte det han har lovat, lite besviken faktiskt men han försöker kompensera genom att försöka beställa en likadan till, men sammantaget är jag väldigt besviken.  

Omslaget till min årsbästaskiva är klart, det innehåller både en bild på Christer Pettersson och ett Prince citat, det är faktiskt riktigt läckert, ett stort tack till den konstnärliga ledaren för projektet Petter.

Börjar bli rätt sugen på Marocko nu, tur att man snart åker då. Men jag har bara en stor fråga angående all inclusive grejen, ryktet säger att local brands is included, men vafan man dricker ju inte sprit lokalt i Marocko. Ni förstår vilka bekymmer jag brottas med.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, ett tack var ju inte för mycket begärt...
När sticker du Marocko då?

2006-12-20 @ 16:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0