Oj oj oj

Det är konstigt att jag är så törstig jag som ändå drack rätt mycket igår. Tack Kalle för en fantastiskt trevlig kväll i spriten och matens tecken. Angående gårdagskvällen så säger jag inget så har jag ingenting sagt.

Nu är jag på väg hem till Vickan för att påbörja fotbollsllördag tillsammans med Anders. I vanliga fall så håller jag på laget som spelar mot Anders favoritlag Arsenal mest på pin kiv men idag är det på riktigt, jag gillar Tottenham lite så eftermiddagen kan bli riktigt intense. Mitt tips 2-1 till Tottenham sista målet kommer på plustid, jag har tom riskerat lite av hästafondens kapital på det tipset.

Kommentarer
Postat av: Durmer

Alltså. Borde du inte lärt dig att man inte ska hänga med Anners. Inget blir bättre av att man gör det. I alla fall inget som har med den personliga hälsan.

2006-12-02 @ 13:57:09
URL: http://durmer.blogg.se
Postat av: Anna

Nä, kom hit och häng med oss istället, det är mycket bättre för den personliga hälsan..

2006-12-03 @ 23:21:40
URL: http://annat.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0