Ny tid ny strid

Idag inleds ett par fantastiska veckor nämligen min länge efterlängtade semester, har ändå ett litet leende på läpparna trots att jag borde vara lite lätt irriterad på hemmafixaren som fixar på morgonkvisten. Det lite fina är att jag egentligen inte behöver göra någon riktigt stor insats under dessa två veckorna eftersom min kära mor bjuder mig och resten av familjen till Marocko i januari för att fira hennes födelsedag. Därför är planen att rikta in sig på mindre projekt, planen för helgen var att åka till Göteborg för att ha trevligt  i goda vänners lag men de goda vännerna hade tydligen bättre saker att ta sig för, han mumlade något om kanarieöarna. Det gör egentligen inte så mycket eftersom min ekonomi vid närmare eftertanke kanske inte höll för något större äventyr i och för sig beroende på hur stor lön jag får från min bisyssla som målfotograf men det vet jag inte förrän den 12:e. 

Gårdagen gick i "det fantastiska internets" tecken, jobbat en del på min myspace, min lastfm och denna blogg (det var egentligen mest håke som gjorde det), nu känner jag mig verkligen som en del av det moderna samhället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0