Ett oerhört sug...

...efter glögg, det känns som om jag har det varje dag. Det retar mig lite att jag inte köpte ett par flaskor nu när jag var mere på stan och tog en kopp kaffe med Erik. Kan bero på att jag blev oerhört irriterad när jag trampade i en jävla hundskit, att ha hund borde banne mig totalförbjudas, inte nog med att de är dumma kräk utan de låter mycket, bits och skiter ner överallt utan att deras förbannade ägare ens reflekterar över att någon kanske inte uppskattar dessa djur.

Nu kände jag mig som ett Simpsonsavsnitt börja med en sak och sluta med något helt annat.

Har fått påpekande ett par gånger de senaste dagarna angående att jag alltid går hem så tidigt när jag dricker alkohol med folk, ett påstående som faktiskt stämmer. I det förflutna har jag sällan varit svår på att köra en allnighter eller iallafall något mellanting men nu har jag börjat uppskatta att vakna dagen efter utan att vara helt förstörd. En annan bov i dramat är att jag sällan tycker att det är så ball att gå ut på klubb, detta skyller jag mest på att min sociala kompetens håller på att förtvina men det är faktiskt så att jag tycker det blir svårare och svårare att stå och gapa i någons öra och kanske bara höra hälften av vad den andra personen säger och faktiskt ha någon behållning av det. Dessutom dansar jag oerhört sällan kanske om jag full som en spruta och det spelas riktigt bra musik. I vilket fall som helst kommer jag med största sannolikhet inte ändra mig, det blir sällan roligare efter 1-2 och dessutom är jag ju så förbannat dålig på att ragga så jag kommer nog fortsätta smyga hem ensam innan jag förväntas göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0