Det var ju ett tag sen

Har jobbat rätt mycket på sistone så det har inte blivit så mycket blogg på senaste. Måste bara nämna en sak om juldagen, Damn! är en jätteduktig orkester kanske en av sveriges bästa, live svänger det helt löjligt och de är så sjukt tighta utan att bli folkhögskolelöjliga. Deras gäster var ju också trevliga, den första var en tjej som nästan såg ut som en popbrud och sjöng fantastiskt men jag kunde inte riktigt placera henne tills de presenterade henne som Titiyo. Ville få in en bild på den glada orkestern men har inte fått bilden av Agge innan han åkte till Turin. I övrigt så var väl kvällen sådär, klientelet är väl inte riktigt i min smak längre.
Tyvärr var jag tvungen att jobba under annandagen, visserligen världens lugnaste jobb som målfotograf, trots allt var jag lite tagen efter gårdagsaktiviteterna. Följde upp det med att fira jul med familjen så framemot 9 snåret började jag gäspa ordentligt, jag fick visserligen allt som stod på min önskelista som bestod av två punkter så man får ändå vara nöjd.
  
Nu när jag tänker efter har jag ändå hunnit med en del i jul och mellandagar, min lediga mellandag ägnade jag åt konsumtion, man måste ju stötta konjunkturen. Det gick att hitta några smärre fynd iallafall, trots att min storlek finns i något begränsad utsträckning. 

Nu ska det firas nyår, ska se ifall jag kan samla kraft nog för vinterbad, har ett par timmar på mig att bestämma det så vi får helt enkelt se.

Haj ha det så göt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0