Att bejaka sina begär

Sitter egentligen och jobbar på min tio i topp för året, den enda riktigt givna låten är Helt offs "Tvåsam", en fantastisk liten bit. Det är både svårt och roligt, men trots det envisas jag med att samtidigt spela poker, laga mat och ett avsnitt Simpsons på och det finns inte en chans att göra alla fyra grejerna bra. Varför gör jag så? Det är ju bättre att bara göra ett par av sakerna samtidigt men jag är väl så pass skadad att jag gör så här ändå. Maten hade blivit bättre, pokern mycket bättre kanske topp tio och jag hade kanske fattat nåt av Simpsons, det känns som om jag är illa däran när jag dessutom vet om detta och gör ingenting åt det.

Ska se ifall jag lyckats med att gå och lägga mig i tid, det var inte ball att gå upp i morse när man har haft semester i 2 veckor.

Återkommer med min personliga tio i topp när den är klar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0